6days....to go

2010.08.13. 08:18

Hat mar csak egy het sincs vissza. Durvan elment a nyar, meg a 2honap. Persze ha csinal mindig valamit az ember akkor gyorsan telik.
Nah hat legutobbi iras ota mi is tortent...hmm...ooo..Voltam Boeing gyarban, ami a vilag legnagyobb epulete, kiterjedesben (belterben)...Jah tenyleg durva:) Csak kar h bent nem lehetett fotozni:S

 


Voltunk allatkertben. Hat az kb mint az otthoni, csak dragabb:D heh. Nem sok uj dolgot lattam, de azert elmeny volt...foleg 4 gyerek tarsasagaban =D
Azota festegetek meg mindig sokat. (festmenyt es otthon =P) Ezzel telnek a napjaim.
Sikerult egyik nap kijutnom egy Outletbe...az jo volt, elvoltam ott par oracskat=D Csak a penztarca mindig hatart szab a 'szorakozasnak' =D
HAt h oszinte legyek, mar mennek haza, csak meg veszek par dolgot azt csumi=) Mar hianyzik h valami ertelmeset is casinljak nyaron, szal Bnetet mar varom nagyon:)
Tok jo...van egy olyan gyorskajalda h taco time. Nah az nagyon bejon. Ilyen mexicoi fele. A burito az nagyon jooo sztem. A taco-tol nem esek hanyatt=D
Multkor belegondoltam Mekiben meg nem is ettem itt=D szal muszaj lesz=D
Burgerking, subway, kfc megvolt...huhh kfct nem is irtam...vagy igen nem tom mar...szal h ott is van ilyen all u can eat. Szal lehet enni a csirket rendesen:D
Masik kedvenc kajaldam az Arby's egy pizzeria feleseg. es 6$ert lehet kapni Large pepperoni pizzat akciosan:D (amugy 10$). Meg itt is van all u can eat salad bar...szal a zoldseget is lehet tomni:D
Jah erdekes, itt kenyeret nem esznek az emberek. En kb 3hete minden reggel muzlit eszek=D
Sikerult lefestenem az egyik pulcsim, persze h nem jon ki. De hat mar mind1. Utalom h reggel hideg vann =D napkozbe meleg van...persze relativ. Itt olyan 25-7 foknal tobbet meg nem lattam. Tok durva lassan mar pakolhatok bele a borondbe, azt nezhetem h beleferek e:D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://markmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr342218326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása