Megjottem :)

2010.06.19. 19:23

Megvolt eletem elso repulese. Hat egybol megvolt a melyviz:) ropke 20 oras ut kb.

Bocsi elolre is de nincsenek ekezetek...:(

Szal eloszor is Budapest - NY, kb. 9 oras ut volt, de nem tunt annyinak. Repulon vetitettek sok bena filmet, de csak kozponti kijelzo volt, szal nem volt minden ulesen.
NY-ban minden flottul ment es gyorsan, nuku ellenorzes kb. furcsaltam is.

Egy magyar srac aki melettem ult a gepen vele jartuk be  a terminalt, olyan mint egy nagy plaza sok kapuval:) Kajaltunk egyet a Burgerkingben  ... nem olcsobb mint otthon, sot talan dragabb is, bar az itteni fizeteshez kepest biztolcsobb. 

Volt egy vicces automata, ugy vehetsz iPod-ot mint nalunk Colat, vagy valami innit...:D

 

NY - Seattle jarat az kb 6 ora volt egy kisebb gepen, itt mar  volt minden ulesen ilyen touchscreen, szal azt csinaltal amit akartal, music, satelite tv,  games, etc...
Neztem az NBA dontot az ESPN-en, csak bealudtam rajta mert addigra mar eleg faradt voltam, hat nem csoda, magyar ido szerint ugy hajnali 6-9 volt kb...szal akkor mar faradtam. vicces volt, ezen a gepen is egy magyar ult mellettem.
Ejfel korul erkezett meg a gep, 1ora korul mar meg is jottunk.
Tudtam aludni, bar erdekes, reggel 10 van, kicsit faj a fejem.

Ma reggel ugy 9 korul Bruno megmulatta a lakoparkot ahol laknak, egy ilyen kor alaku lakopark sok hazzal.
Tok durva autok vannak itt. Az alap motor ugy 3literes...es nagyon olcsok. Itt az europai kocsik a dragak, itt a vw merci bmw honda draganak szamitanak elegge. A lincoln, chevy, mercury, ezek az olcsok (tipikus amcsi markak).
Vicces mikozben mentunk lattunk mokust, ez itt teljesen normalis, rohangalnak az utcan.

Most majd sztem bemegzuk a varosba, mert a kulvarosban elnek, kb ugy mint Urom bp-hez kepest.
Angolt meg szokom, majd ha angolul almodok akkor sztem mar megszoktam:P
Benji-t kicsit nehez megerteni, O csak angolul beszel, csak en meg az angol "baba" beszedet nem nagzon ertem me'g :) Robbie tok ugyesen beszel magyarul is meg angolul is, szal neha igy neha ugy:)
Nah most egyenlore enniyi, majd irok me'g..
 

Szerző: Mj3

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://markmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr892094193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilla:) 2010.06.25. 15:47:20

igazán örülök h nem toloncoltak ki ny-ban:)
ez az ipod automata meg nagyon nagy:)
a babaangolt meg igyekezz elsajátítani és itthon taníthatsz újat nekünk is:)
süti beállítások módosítása