july 1st

2010.07.02. 05:39

Elmult par napban, huu mit is csinaltam. Lefestettuk a pickupnak a platojat, azt meg holnap befejezem. Tok durva voltunk brunoval egy arab csaladnal valamit csinalni, erre kiderult h az emberke saddam-nak volt valami palace cordinator-ja es szemelyesen ismerte. durva mi? Tegnap vezettem eloszor meszebbre haza a pickupal. hat kicsit hosszabb lett az ut:) Durvak ezek az utak...fouton 1000 leagazo, meg tok erdekes itt van olyan sav, amin csak azok az autok mehetnek amiben legalabb 2en ulnek. Oltasmi mint otthon a buszsav. Nagyon fura hogy minden mile/hour-ban van. Lassabbnak tunik ha a szamokat nezi az ember:)
Tegnap mexicoiban ettunk Sarahval meg a gyerekekkel. Durva valami grande Burito vagy mi a neve, olyat kertunk, mondja a srac az vegulis nagy...hat akkor elfeleztetjuk, es kulon kerjuk. Hat azt a felet alig birtam megenni annyi volt...pedig ha akarok tudok en enni sokat. De a felenel ugy voltam h pffff. De megettem:D lol. Kivancsi vagyok ki az aki az egeszet megeszi...azt csodalkoznak ha 200kg-os emberek vannak...8xxl es cuccokkal...pfff.

Ma elmentunk a Mall-ba (plaza) korulnezni. Rengeteg bolt van. Jajj annyi cuccot megvennek, csak love kene hozza marcsak:D nah az meg ami nincs:) Tok jo boltok vannak. Macy's, Old Navy, Foot Locker es meg vagy 100...a Macy's az nagyon durva. Akkora mint egy Tesco es csak ruha. Bpn egyik plazaban sincs ekkora ruhauzlet. Sztem ide nem szabad shoppingmanias not hozni:D Ittmarad orokre:D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://markmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr742124537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása