Half time

2010.07.19. 07:08

Hat july 18 van. Pont felido.  honap van meg vissza. Ha belegondolok vegulis nagyon gyorsan telik.
Azota amiota nem irtam mi tortent? hmm...Voltam kosarazni egyszer, lementunk az ocean obolhoz...de baromi hideg:D Nem az en stilusom:D Befejeztuk Phil hazat. Mar untam nagyon a festest:D Ultem egy Camaroban!!!!!!!!!!!! Hihetetlen szep ez a kocsi. vaaa, nagyon.
Heten atkoltoztem Sarah szuleihez, ok amerikaiak, szal nincs magyar:( Vagyis Bruno mondta beszelhetek magyarul, max nem ertik:D kosz:D Elmentunk Sarah meg 3+1 gyerekkel seattle egyik kulvarosi reszehez, egy ilyen gatrendszert megnezni, meg lazacokat..ilyenek:) Az a gatrendszer erdekes. Ott talalkozik az ocean vize meg egy to edesvize, es van egy kis szintkulonbseg, igy liftezik a hajokat. Nekem tetszett.

Ma delutan szorakoztunk egyet a medenceben (az apartmannak van egy medenceje, 50meterre lakastol, elvileg csak delelott lehet hasznalni, de brunonak van kulcsa:) ), kiugraltuk magunkat, azt delutan elmentunk Seattle downtown-ba:) Nah ez mar tetszett, tipikus amcsi nagyvaros, nagy epuletek...stb:) Olyan lejtos utcak vannak...tudjatok olyan san francisco filling. Otthon ilyet nem lehetne epiteni:D megneznem h az 1.0 motorral kezifekessel elindul ott valaki....telen mondjuk:D de itt a nagy 3-4-5 ezres motorokkal nem gond.
Szetneztunk par uzletben, meg csak setalgattunk. Kajaltunk valami Ivar's kajaldajaban, o egy valami halasz volt vagy mi:D Anyway halas, rakos, polipos kajak vannak. Leultunk kajalni kint a viz melett, annyi siraly van itt...pfff...kb egy 50 ott volt 10meteres korzetben.


NAh de durva volt, megvolt elso amerikai hajlektalan elmenyem:S Fekete bacsi volt (altalaban azok), Vegyunk neki kajat, vagy adjunk, nah jo, adtunk neki kacslofozeleket (amugy finom). De meg Sarahek ettek, erre h o elkerne a tanyert, meg a kanalat is. Bruno otni a tanyerba...erre O...More more..ranezunk...mar majdnem tele volt. Azt elmentem fotozni, erre visszajon hozzam, h vegyek neki kajat... nem tom nekem nagyon unszimpatikusak voltak. Nem az ha segitesz megkoszonik...hanem, nem tom olyan fura. Nah mind1.
Szal bejartuk a varost, tetszett nagyooon, jo elmeny volt. Tok jo amugy itt a varoson beluli buszok elejen is van bicikli tarolo, szal viheted a bringad buszon..ingyen...sztem tok hasznos. Szal ez tortent ma:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://markmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr392160146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása