day 1

2010.06.20. 17:15

Megvolt az elso nap. Reggel korbementunk a kornyeken...

Itt vagyunk most.
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=11225+19th+ave+se+p+205+everett&sll=47.894823,-122.201614&sspn=0.026127,0.077162&ie=UTF8&hq=&hnear=11225+19th+Ave+SE,+Everett,+Snohomish,+Washington+98208&ll=47.89655,-122.202837&spn=0.001633,0.006866&t=h&z=18

Aztan utanna kicsit korbeneztunk kocsival a varosban. Nagyon furcsa minden, utakon nincs katyu, minden 2. kocsi batarnagy jeep, vagy suv. Bar nem csoda, a benzin kb. 180-190 HUF.
Rakat mustang, lattam mar uj Camaro-t is, infinity-k...etc. Itt sztem sokkal nyugisabban vezetnek. szinte mindenki kocsival kozlekedik sztem, tomegkozlekedes nem nagyon jellemzo.
bringast is csak vagy 2-3at lattam.

 

Delben elmentunk egy AAA nevu kajaldaba, ez ilyen all you can eat bufe. Hat amik voltak kajak azok kozul szinte semmit nem ettem me'g. csomo sushi, kagylo, rak, salmon, shrimps...rengeteg minden. garnela az sztem jo, rak annak semmi ertelme, tok keves hus van rajta, salmon meg nagyon finom hal. szal ott jol bekajaltunk. rengeteg a tulsulyos itt, de tenyleg, sztem tobb mint 50%. A kaja az dragabb mint otthon sztem.


Utanna voltunk egy boltban, kb 20$ ert vettem 2 koszolhato polot, egy tok meno 67'-es mustangos polot, egy reebok kosaras gatyat, meg egy GAP gatyat amit koszolhatok, ha csinalunk valami olyat, szal mindezert fizettem ugy 4500 HUF-ot.
Lementunk az oceanhoz is, vagyis egy ilyen benyulasahoz, de ott is sos a viz.
Az ido kb olyan mint otthon, bar kb 20 fok lehet most, de itt gyerekek rovidgatyaban rohangaltak kint is, talan juliusban lesz jobb ido, ocean miatt van talan hidegebb.
Este BBQ volt (grill). gyerekeket nagyon birom, tok fura hogy angolul toljak:) benji 2 eves ot meg nehezen ertem, de robbie (5) ot altalaban, bar folyekonyabban beszel mint en XD, de o magyarul is jol beszel, szal neha igy neha ugy. Sztem hulyeseg aki azt mondja h nem jo a gyereknek a 2 nyelv, siman tudja melyik melyik, nem keveri. annyira birom h angolul beszelnek:)

Este kezdtem mar faradni ugy 10 korul, szal le is fekudtem ugy nem tom talan 11 volt. Hat kb. 5-6 ig tudtam aludni kisebb kihagyassal.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://markmenniamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr42095938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása